Ramones – Greatest Hits

DSC_0536-001

Hey Ho! Let’s GO! Kolejna z płyt niebezpiecznych w samochodzie. Pierwszy mandat – 100zł (4punkty) w miejscowości Tupadły. No troszkę za szybko się jechało.

Długo docierałem się z Ramonesiakami. Nie była to też miłość od pierwszego wejrzenia. Wciąż próbuję zrozumieć o co w tym biega. Jednak jest to tak pozytywna muzyka, że chce się tego słuchać. Do prawdziwych albumów jeszcze dotrę. Na razie mam tylko największe hiciory – dziwne nazywać ich utworami hitami, ale to są faktycznie znane kawałki. Takie kawałki jak Pet Sematary, Blitzkrieg Pop, Sheena is a Punkrocker, I wanna be Sedated. Te piosenki wchodzą do głowy i ciężko je stamtąd wyciąc (a co dopiero wyciągnąć).

Staram się nie kupować płyt The Best of. Ta była jakaś tania i trzeba było ją zakupić aby mieć darmową wysyłkę z innymi płytami. Długo leżała w zapomnieniu. Po mandacie też jej trochę nie odpalałem. Ostatnio słucham jej znacznie częściej – trzeba więc uważać za kierownicą.

Pomału się wkręcam w tę kapelę. Faktycznie te kawałki mają swój urok. Teksty proste jak tylko się da. Żadnego kombinowanie, czysty rock n roll. Fascynuje mnie też energia tych utworów. Są mega krótkie, przypływ tej energii jest nagły, podobnie jak i koniec – patrząc na konstrukcję tych stworów zaczynam to rozumieć (po kilku lekcjach dałby chyba sam radę to zagrać) – choć czasem dla mnie jest jednak za krótko. Na szczęście dzięki tej płycie się nie nudzę bo tych numerów jest aż 20.

Kudłatesłuchanie11

Zawsze podobało mi się logo Ramonesów. Chociaż to pewnie przez koszulki, które widziałem jak nosili moi inni ulubieni artyści. Sam z chęcią taką bym nabył. Przyzwoita książeczka jak na wydawnictwo The Best Of – podobają mi się zdjęcia członków zespołu.

Jedźcie ostrożnie i przestrzegajcie zasad!

One Comment Add yours

  1. k.h. pisze:

    Gdyby nawet na tym „krążku” znalazło sie 49 utworów to i tak mógłbym powiedzieć skromnie, że to nie są odkrywcze melodie. To są po prostu lata 1975, może 80 i to… wystarcza za komentarz.

Skomentuj

